Autor: Tomáš Procházka, Štefan Šulek ,Martin Pazderník.
Autosalon Volvo autostodulky ,původně Auto Hase vznikl rekonstrukcí staré haly. Koncepce „Nová tvář Volva“ výrazně odlišuje autosalon od konkurence. Vyjadřuje umístění v luxusním segmentu způsobem, který je konzistentní a jedinečný. Přináší nový moderní přístup, který zdůrazňuje skandinávské dědictví a styl. Jedinečným jej tvoří zvolené názvosloví, vycházející z automobilového průmyslu, patrné v každém detailu. Světlé, do široka otevřené plochy s dominantní bílou barvou jsou doplněny přírodním teplem vytvořeným použitím pravého dřeva. Design neznamená jen materiály, je také v kráse funkčnosti. Krásná funkčnost je ve středu našeho pojetí designu. Setkáváte se s ní ve všem, od výběru sezení po jednotlivá funkční oddělení. Čelní celoskleněná fasáda tvoří velké okno do showroomu. Dřevěná podlaha showroomu se mění na terasu, plynule navozuje jeho atmosféru. Objekt je sjednocen hliníkovou předsazenou fasádou, podporující technický výraz budovy. Různá hustota tahokovu vytváří hravou kompozici, umožňuje regulovat osvětlení v jednotlivých provozech budovy
volvo praha
Autostodulky, Za Mototechnou Praha, CZ